Tandartsenpraktijk Garderen

Tandarts Garderen

Plaats een beoordeling

Beoordelingen

Onze bezoekers beoordelen Tandartsenpraktijk Garderen als volgt (6 beoordelingen):

Algemene indruk
6,2 | score: 3 van 5
Service:
5,5 | score: 3 van 5
Faciliteiten:
7,3 | score: 4 van 5
Tandarts:
5,0 | score: 3 van 5
Prijs/Kwaliteit:
4,8 | score: 2 van 5
7,0 | score: 4 van 5
Anoniem
24-06-2014
Service: 5,0; Faciliteiten: 6,0; Tandarts: 6,0 Prijs/Kwaliteit: 5,0;
+

No nonsense behandelingen, redelijk snel.

+

Lange wachttijden, communicatie is rommelig, nauwelijks tijd voor opmerkingen of vragen. Onpersoonlijk.

5,0 | score: 3 van 5
Anoniem
07-03-2014
Service: 4,0; Faciliteiten: 8,0; Tandarts: 4,0 Prijs/Kwaliteit: 4,0;
+

Moderne tandartsenpraktijk

+

Je waant je in een tandartsenfabriek waarin maar weinig aandacht voor de klant is. Tandarts heeft verkeerde dossier op zijn scherm en verwijt mij daardoor onterecht dat ik te weinig voor controle ben geweest. Grapjes die over en weer met de assistente worden gemaakt horen eigenlijk in de koffiepauze thuis. Betreffende tandarts waant zich koning in deze situatie. Al met al een vervelende sfeer. In vijf minuten klaar en wel 80 euro contant afrekenen. Het was hierdoor de laatste keer dat ik hier kwam.

4,0 | score: 2 van 5
Anoniem
16-10-2013
Service: 3,0; Faciliteiten: 6,0; Tandarts: 3,0 Prijs/Kwaliteit: 4,0;
+

Moderne frisse praktijk.

+

Weinig op de patiënt gerichte sfeer. Popie-jopie-gedrag tussen de medewerkers is erg vervelend als je met je mond open in zo'n stoel ligt. Ik ben als patiënt echt niet geïnteresseerd in allerlei onderlinge collegiale ditjes en datjes. Slechte communicatie met de patiënt en een fikse rekening die je contant moet afrekenen...

6,0 | score: 3 van 5
Anoniem
05-12-2012
Service: 6,0; Faciliteiten: 6,0; Tandarts: 3,0 Prijs/Kwaliteit: 4,0;
+

Goed uitgeruste moderne praktijk met ervaring in implantologie. Veel professionals en stagiairs lopen er rond, die ook in en uit de behandelkamers lopen. Voor elk onderdeel, bijvoorbeeld een foto maken is er wel een andere medewerker. Ben geholpen door de eigenaar zelf. Niet de meest fijnzinnige man, loopt bijv. zijn medewerkers te commanderen dat ze in moeten springen als het druk is, dit in bijzijn van de cliënten. Eenmaal in de tandartsstoel tijdens de operatie werd er niet meer met mij gecommuniceerd. Onverwachte stappen in de behandeling werden niet uitgelegd. Ongevraagd zijn er tijdens de operatie wel 30 foto's van mijn kaak gemaakt door een stagiaire. Tijdens de operatie had ik momenten dat de pijn mij teveel werd, maar de tandarts ging onverdroten door. Na afloop had ik ineens een vreemd bitje in mijn mond. Ik moest vragen wat het was en bleek dit een oplossing te zijn voor een half jaar. Niet van te voren besproken. Twee dagen later lag er al een gepeperde onduidelijke rekening in de bus.

+

Verbeterpunten: communiceren met de cliënten, ook tijdens de behandeling.
Hoe meer professionals in het traject, hoe scherper de communicatie moet zijn. Bij de balie kon ik pas mijn vragen kwijt en daar had men geen idee. Moesten ze iedere keer weer terug naar de tandarts voor antwoord op mijn vragen. Belastend voor de volgende cliënt die al in de stoel ligt.

6,0 | score: 3 van 5
Anoniem
12-05-2012
Service: 6,0; Faciliteiten: 9,0; Tandarts: 5,0 Prijs/Kwaliteit: 4,0;
+

Moderne, nette en schone praktijk

+

Lange wachttijden, tussen de controle en de behandeling zit meer dan 6 weken.
Onpersoonlijk, elke keer een andere tandarts.
Ons inziens duur en we moeten direct betalen, tandarts int niet rechtstreeks bij de ziektekostenverzekeraar. Als wij niet op tijd zijn voor de afspraak dan kost ons dat geld, als de tandarts niet op tijd is of enorm uitloopt is dat pech voor de patient. Terwijl we er wel een halve dag voor vrij nemen.