Beoordelingen
Onze bezoekers beoordelen Tandartspraktijk Estourgie als volgt (5 beoordelingen):
- Algemene indruk
- 6,3 |
- Service:
- 6,8 |
- Faciliteiten:
- 6,1 |
- Tandarts:
- 7,4 |
- Prijs/Kwaliteit:
- 7,4 |
De aardigste tandarts ooit. Geeft altijd prima advies, maar laat altijd jezelf beslissen.
vriendelijke tandarts
Legt uit wat hij doet en waarom
Geeft goed advies over tandverzorging
Assistente vond ik niet vriendelijk over de telefoon
zijn vaak niet bereikbaar
1 tandarts betekent ook dat je daar afhankelijk van bent qua bereikbaarheid, als hij op vakantie gaat is alleen een spoed tandarts bereikbaar.
Men wordt vriendelijk behandeld. Het voordeel is dan ook dat men altijd maar met 2 personen te maken heeft(de tandarts en de assistente)
Verder duidelijke uitleg van het wel en we in de praktijk en met de behandelingen.
vooralsnog geen minpunten
- tandarts maakt een vriendlijke indruk
- receptie en behandelkamer bestaan uit één ruimte. Er kan makkelijk per ongeluk de behandelkamer binnen worden gelopen terwijl hier nog een andere patient op de behandelstoel ligt
- mij was de 24-uur-afzegperiode niet bekend. De receptioniste/tandartsassistente zei dat ze het voor deze keer " door de vingers" zou zien. Vervolgens ontvang ik een rekening die hoger was dan de daadwerkelijk uitgevoerde behandeling.
- ik gaf aan een gat te hebben boven rechts. Vervolgens boort de tandarts links boven en erkent mijn gat niet
- De tandarts heeft een vriendelijke houding.
- Aan de telefoon klinkt de stem van de tandartsassistente/reciptioniste aardig en vriendelijk!
- Ik had niet het idee dat goed naar mij werd geluisterd. Ik wist van een andere tandarts dat ik een gat heb rechts boven in mijn tand. Ook voel ik pijn aan deze plek. Estourgie heeft aan de andere kant van mijn gebit geboord en het van mij omschreven gat kon hij niet vinden.
- de receptie en de behandelruimte zijn samen in één kamer. Patienten kunnen makkelijk per ongeluk de behandelkamer binnen lopen terwijl hier nog een andere patient op de stoel zit.
- Ik was te laat met het afzeggen van een afspraak omdat mij het systeem van een 24-uur-afzegperiode niet bekend was. De receptioniste zei tegen mij aan de telefoon dat ze het voor deze keer "door de vingers" zou zien. Ondanks deze mondelinge belofte werd mijn gemiste afspraak met bijna 45€ (meer dan de kosten voor de daadwerkelijke behandeling) in rekening gesteld.